Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Valkosiipi
Osallistuja

Tsemppiä Haave myös sinulle!
Tuosta kierrosta sen verran, että itsellä Synarelasta johtuen menkat viivästyi n. viikolla ja olen kuullut, että voivat myöhästyä hieman enempikin.. Eli alkaisko teillä hoito seuraavista menkoista jos ne ei osu pääsiäiseen?
Itsellä on myös pidempi kaava menossa Synarela sumutteella ja Puregon piikeillä.
Tuo kynän käytön aloittaminen riippuu omasta kierron pituudesta. Itselläni aloitettiin aikaisin kp17, koska kierto on ollut lyhimmillään 24 pv. Yleensä kaiketi aloitetaan jostain kp22 tai jotain. Tosiaan alkuunsa sumutetta ainakin itse käytin 2 kertaa päivässä molempiin sieraimiin (klo 7 ja klo 19). Nolla ultrauksen jälkeen (menkkojen alkamisen jälkeen) aloitettiin Puregon piikit kp5 annoksella 150 kerran illassa ja nenäsumutteen annosta pienennettiin puoleen eli vain toiseen sieraimeen kerralla. Tällä annoksella mennään toiseen ultraan (tiistaihin) kp10 asti. Silloin labra ja ultraus ja tieto jatketaanko samaan malliin vai pitääkö nostaa annosta.

Synarellassa tuli toisen käyttöpäivän jälkeen tuhrua ja pidempään käytettynä mulle tullut päänsärkyä ja nenän sisäpinnan arkuus/kuivuus ja pienoinen väsymys. Nyt sitten Puregonia käytetty 3 päivää.. Piikin pistoskohta hieman pistelee ja n. puolituntia sen ottamisen jälkeen tulee kyllä päänsärkyä, pahaolo ja kuvotus. Nyt on alkanut yöt olemaan aikas villejä hikoilun ja painajaisunien myötä.

Mutta muuten kaikki hyvin 🙂

Kyllä itselle (julkisella) ainakin yritetään saada heti pakkaseen asti, eihän niitä muuten olisi mitään järkeä yrittää useampaa kasvattaa… ?