Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

mago
Osallistuja

Voi Pinpin! 🙁 Pahoitteluni negasta, kaikki sympatia sinun puolellasi. Koita jaksaa! <3 Oliko tämä teillä nyt monesko siirto kaikenkaikkiaan?

Me_82, kiva että teillä punktio meni kivasti. Oliko teille jo suunniteltu alustavaa siirtopäivää?

Miriam, toi kymmenen on ihan hyvä määrä, ei ainakaan toivottavasti pitäis olla hyperstimulaatioriskiä. Mulla oli ekassa ultrassa rakkuloita 11, ja 8 munasolua saatiin punktiopäivänä (lopullista kypsää lukumäärää en tiedä, kun eihän noista kaikki välttämättä kypsiä ole). Edelleen toitotan että laatu korvaa määrän! 🙂

(.) Soitin tänään klinikalle, vain kaksio alkiota saatu (ICSI tehtiin). Miehen näyte tosi hyvä pesun jälkeen, liikkuvuus yli 90%, mutta kun noi mun munasolut. Jos kolmanteen joudutaan, niin haluan kyllä, että lääkeannosta nostetaan. No, viime kerralla oli ihan sama, kaksi alkiota. Ja tiedän että vain yksi tarvitaan raskauteen. Huomenna siirto jos alkiot jatkaa jakautumistaan.

Hoitaja kyseli mun vointia punktion jäljiltä, ja sanoin suoraan, että olen tosi kipeä, käveleminenkin sattuu. Kehotti herkästi menemään päivystykseen, eikä odottelemaan sitä pistettä että ei pärjää. Mutta kun mulla on niin iso kynnys lähtä jonottamaan tuonne päivystykseen… Joten odottelen huomiseen. Sanoi että lääkäri ultraa mut ennen siirtoa, koska mulla oli sitä verenvuotoa, ettei vaan ole verta päässyt valumaan mihinkään sisäisesti 🙁 Mutta ei puhunut mitään että siirto peruutettaisiin, hyvä niin! Ja minähän en periksi anna 😀