Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Pipatsu
Osallistuja

Hyvä saalis teilläkin.
Tehtiin ihan samalla tavalla tuon punktiomatkan kanssa. Mentiin jo edellisenä iltana vartin ajomatkan päähän naikkarista, miehen mummon luo. Oli vaan mielenkiintosta keksiä selitys miksi ollaan sinnepäin tulossa. No keksittiin sitte ett koira on aamulla menossa lääkäriin (kun on oikeastikkin menossa, joskin vasta maaliskuun alussa). Oli siinä sitten miettimistä ett kuinka selvitään aamulla niin etten syö mitään, saamieni ohjeiden mukaan. Mies sai sitte oikean ”kuningasidean”! Sanoi mummollensa että nuku vaan aamulla että mehän voidaan sitten tän lääkärikäynnin jälkeen tulla käymään! Ja katsoo minua että eikö niin? Ja mummo jo innoissaan ett sittenhän hän pääsee kauppaan isompia ostoksia tekemään ja sen jälkeen voitaisi käydä syömässä. En sanonu siihen hetkeen yhtään mitään, mutta heti kahden jäätyämme kysyin ett oliko hän nyt ihan tosissaan, ett kait se oli vaan vitsi. No eipä ollu!
Keksin sitten että mies menee punktion jälkeen käymään mummolla ja käyttää kaupassa. Halusin miehen olevan punktiossa mukana, sen jälkeenhän vetelin sikeitä tovin. Joten sopiva väli. No sitten tuli seuraava haaste eteen: Miksi minä en ollut mukana? Keksittiin sitten että olin lähtenyt tapaamaan kaveria jota en ollut pitkään aikaan nähnyt. Mies kävi siis kaupassa ja kahvilla mummon kanssa ja minä makasin punktion jälkeisissä lääkehöyryissä naikkarilla. Oli niellyt selityksen ja kysellyt että mitä se eläinlääkäri sanoi koirasta. Siinä kohtaa mies vähän tupeksi selityksen kanssa kun sanoi että kaikki olikin hyvin ja koira parantunut. No eihän nyt niinkään jos koira sairastaa elinikästä sairautta. Mut sehän atrkottaa sitä että kootut selitykset saavat siis jatkoa myöhemmin…

Meillä ei siis juuri kukaan tiedä lapsentekoyrityksestä saati hoidoista. Joku päivä sekin hetki tulee, mutt ei ainakaan vielä.