Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

mago
Osallistuja

Huomenta kaikille!

Unelmoija, mikä vointi?

Valkosiipi, noista follien suuruuksista en muista, on mulla ne jossain lapulla, mutta mulla oli myös 11 follia joista osa oli jo poksahtamaisillaan ja osa pieniä, silti saatiin 8 kerättyä.

Me_82, meille tehtiin myös ekalla kierroksella Ivf, jotta nähtiin myös luonnollinen hedelmöittyminen, mitä tapahtuu. Julkisella kun ei vissiin onnistu tuo osa ICSI ja osa ivf, en tosin oo varma. Meille siitä ei sillon puhuttu. No toisella kierroksella tehtiin sitten icsi, kadon vuoksi, koska mulla munasolu päästi liikaa siittiöitä sisään. Mutta nyt kun tehtiin ICSI, saatiin silti sama määrä alkioita. Varmaan niitä kypsiä munasoluja ei sitten ollut tarpeeksi, ja sanotaan että icsillä hedelmöittyy noin puolet. Joten älä stressaa, joillakin voi tulla ivf:llä jopa parempia tuloksia! : ) Klinikalle kannattaa soittaa ja kysellä tuloksista, niin minäkin tein. Saa mielenrauhan.

(.) Pian siirtoon! Ilmeisesti siellä ainakin yksi pikku kaveri on elossa kun ei soittoa ole kuulunut. Lähdetään yhden jälkeen : ) tulen kertomaan mitä siellä sitten kuului. Toivotaan että sitä vertakaan ei ole valunut mihinkään!

Pipatsu, onnea sinnekin siirtoon! Tulehan kertomaan sitten kuulumisia 😉

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 9 kuukautta sitten mago.