Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Felia
Osallistuja

Upea juttu Unelmoija, paljon onnea! <3

Mulla alkoi eilen Terolut, että saisi seuraavan kierron joskus alkamaan. Sitten onkin tiedossa eka PAS hormonituella. Oon aika hyvällä mielellä ja toiveikkaana nyt taas, edellisen pettymyksen jälkeen olin hetken aika maassa (ei kuitenkaan täydellistä romahdusta tällä kertaa, kuten toisinaan on käynyt). Meillä siis eka ivf ollut ja etukäteen mietin, että mitenkähän noi pistettävät hormonit vaikuttaa mielialaan. En oo ihan tasainen tyyppi luonnostaankaan ja jännäilin, että oonkohan sitten ihan kamala hormonihirviö. Niinhän siinä sitten kävi, etten huomannut mitään erityistä mielialassa. Toki ne välillä vähän vaihteli mutta niinhän käy väkisinkin kun prosessi etenee. No sitten kun nega tuli ja lääkkeet oli loppuneet jo jonkun aikaa sitten, niin sitten yhtäkkiä kuljinkin ihan tuulessa, välillä raivosin ja välillä olin yltiöonnellinen. Naureskeltiin miehen kanssa, että taitaa noi hormonit vaan tasata mun muuten myrskyisää mieltä 😛

Jouduin myös käymään esimieheni kanssa työkykyneuvottelun. Meidän työpaikalla on sellainen käytäntö, että jos on tietty määrä sairaspoissaolopäiviä yhteensä vuodessa tai sitten muutama lyhyt lyhyellä aikavälillä, niin asiasta täytyy neuvotella pomon kanssa. Mun pomo tietää meidän tilanteen joten neuvottelu oli helppo, kun selvää oli, että ei työpaikalla voida tehdä mitään näiden hoitojen eteen. Tulikin mieleeni, että oon aivan superonnekas, kun on osunut sellainen pomo, jolle pystyn nämä asiat rehellisesti kertomaan ja joka heti itsekin totesi, että tuo neuvottelu oli vaan firman vaatima muodollisuus.