Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Salvia80
Osallistuja

Me_82 Toivottavasti olotila paranee tai olisi hyvä merkki onnistumisesta! Ramppasin kahden tunnin välien vessassa, kun join hulluna punktion ja siirron jälkeen. Töissä se oli tietenkin jotenkin rasittavaa. Myös hormoonit vaikuttaa siihen ramppaamiseen..rakko täyttyy nopeammin.

mago: Hengessä mukana!

Miriam: Mulla se paniikki tulee tietyissä tilanteissa, esim. rekat ajaa liian lähellä. Se vain on ja pysyy, ei siis koko ajan ole pelkotila päällä. Mutt sen verran voimakas, että en hoitojen aikana lähde ajaan pitkää matkaa yksin. Kiva olisi sitten harmitella kun myöhästyy punktiosta kiusallisen ongelman vuoksi..
Hienoa, että saat vertaistukea kaverilta, joka on tämän läpikäynyt ja tulee vielä pistään! Oma pää käy jo taistelua siitä, että milloin osaa sitten luovuttaa, jos tästä ei mitään tule. T
Turhaa kai sitä on ajatella, mutta onhan tämän aikamoista suorittamista elää kalenterin kanssa. Joissain vaiheessa hoitoja olin jopa iloinen,että oli päivä kun ei tarvinnut lähteä mihinkään ultrattavaksi, niin väsyin siitä hyppäämisestä. (Mutta mulla tosiaan se 3-4 tunnin linja-autoilu 5 minsan ultran takia ja 10-12 tunnin työpäiviä välillä)