Etusivu › Foorumit › HEDELMÖITYSHOIDOT › ivf 2015 › Vastaa aiheeseen: ivf 2015
Miriam, älä huoli, eivät pääse irtoamaan ennen punktiota : ) Mullakin oli jos minkälaista ovulaatiokipua ja vuotoa mutta kaikki olivat tallella. Laskevat hyvin tarkkaan tuon ajan. Itse pistin pregnylin lauantaina klo 23 ja maanantaina aamulla oli punktio (klinikalta jouduttiin vähän aikaistamaan tuota ko. aikaa mutta se ei meitä haitannut). Sitten taas kun mulle tehtiin inssi, niin hoitaja pisti pregnylin vasta toimenpiteen jälkeen. Siinä on sitten taas ihan erilaiset toimintatavat, ja vaihtelee myös aika paljon klinikoiden välillä.
pullervo, niinhän se tosiaan on että pitäisi malttaa nyt levätä. En haluaisi sairaalaan makuutettavaksi. Ikävä että sinä jouduit. Muistahan levätä seuraavalla kerralla kunnon pitkä lepo : ) Parempi nyt levätä kuin että olla saikulla paljon pidempään.
Salvia80, meilläkin iso koira (vajaa 40kg). Tuntuu kamalalle kun ei voi lenkittää. Onneksi tuo nyt on tosi rauhallinen ja viihtyy kotona nukkumassa, eikä ole semmoinen ylivilkas tapaus, jos ei liiku koko aikaa 😀
No sitten ihan yleisiin kysymyksiin. Mitä oireita teillä lugeista tulee? Tai no mulla käytössä lutinus mut käytännössä sama lääke. Mulla nimittäin jo ennen pregnyliä tuli rinnat tosi kipeeks, ja nyt ne on välillä niin kipeet niinku kantais jotain helkkarin kiviä siellä sisällä! Aamulla kun nouset sängystä niin pitää ottaa tisseistä kiinni ettei niihin satu eikä tulis kysymykseenkään olla ilman rintsikoita. Muihin oireisiin en puutu koska voi johtua tuosta lievästä hyperistäkin, mm. tuosta kohdun kohdalla olevasta kivusta.