Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Mago, itse tosiaan jouduin sairaalaan, vaikka punktion jälkeen en muuta tehnytkään, kun makasin. Lääkäri koitti vakuutella, että ei sitä hyperiä voi estää, tulee jos on tullakseen.

Kiitos kaikille ulkpuolisuusasiaan kommentoineille. Meillä tosiaan vanhemmat eivät tiedä tilanteesta, joten ehkä siksikin tuo käytös. Arvaan kyllä, että saattavat aavistaa, mutta suoraan ei olla kerrottu. Joillekin kavereille olen kertonut, mutta muuten tuntuu helpommalta käydä tätä asiaa yksin läpi. Tai ei välttämättä helpommalta, mutta ei tästä vaan osaa puhua. Ja olen jo liian monen ihmisen kohdalla joutunut pettymään ja katumaan sitä että kerroin, kun meihin suhtaudutaan mielestäni nyt vähän eri tavoin ja vaikka ihmiset tietävät, eivät he silti kysy, miten voin.

Me_82, älä huoli luokituksista, ei meillekään niistä tuolla julkiselle juuri puhuttu. On varmaan ihan lääkäri/polikohtaista, puhutaanko niistä luokituksista vai ei. Ja puhut hyvin tuosta tunteiden vuoristoradasta, sitähän tämä kaikki on. ja toiveita siitä, että edes joku ymmärtäisi, mitä tässä joudutaan kokemaan.

Joku kyseli lugeoireista. Mulla ei niistä ole mielestäni kovin voimakkaita oireita tullut. Ärsyttävää vaan se valuminen ja sotku.. 🙁

Aurinkoa jokaisen viikkoon!