Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Valkosiipi
Osallistuja

Voi Miriam
Tuo 7 on hyvä lukema, ainakin omasta mielestäni. Itse kun kävin viimeisessä ultrassa niin 14 follia löytyi, mutta koska osa oli sen verran pieniä niin 9 toivotaan kehittyvän. Ja jos tuo 9 toteutuu niin sehän on hyvä saalis siihenkin nähden että 10 on tavoite! Se on sitten toinen juttu, että miten lähtevät jakautumaan, tai lähtevätkö edes.. Mutta kyllä sinuna olisin 7 munasoluun tyytyväinen! Eihän siihen ihmeeseen kuitenkaan tarvita kuin yksi ja senkään ei aina tarvitse olla se top ykkönen.
Ymmärrettävää on, että purat mieheesi pahaamieltä, mutta ei hän varmasti sinua epäonnistujana pidä. Ei hän tähän hommaan olisi edes lähtenyt jos ajattelisi sinut vaihtoon laittaa 😉 Olet hänelle varmasti todella tärkeä ja korvaamaton!

Ja se mitä noihin vanhempiin tulee, niin.. on varmasti totta, että kaikki vanhemmat eivät ole niitä parhaimpia vanhempia. Mutta asiaa kannattaisi ajatella myös niin, että jos sinun lapsesi kokisi sen kaiken mitä sinä olet kokenut ja kärsisi lapsettomuudesta, niin etkö muka häntä tukisi ja olisi valmis tekemään asian eteen mitä vain? Itse ainakin olisin ja myös haluaisin tietää, miten muuten voisin lapseni surua ymmärtää. Itse ainakin olen äidistäni saanut paljon tukea ja hän kuitenkin ymmärtää asian naiselliselta kantilta. Ollaan moneen otteeseen yhdessä itketty minun keskenmenot ja käyty kaikki hoitoihin liittyvät vaiheet läpi.. Ja kyllä sinä varmasti olet vanhemmillesi tärkeä!