Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Moi Pipu, tervetuloa joukkoon tummaan tai kummaan!

Se on jännä juttu, miten tällaista ei toivo kenellekään, mutta sitten on jotenkin lohdullista, ettei me ettekä tekään tämän kanssa ole yksin!

Tintti älä stressaa nyt suotta, eihän tuomio sinua koskenut, eikö se ollut miehesi näytteestä? Minä tulen varmaankin stressaamaan, jos kyse on minulla ollut limakalvon takia siitä, ettei alkio ole tahtonut kiinnittyä tm. Jos nyt saan koskaan aihetta stressata.

Meillä on nyt kp12. IUI vol.2 torstaina. Femaria kp3-7, Menopur kp 8-11, Pregnyl vuorossa tänään. Eilisessä uä:ssä limis 8mm ja oikealta johtofollikkeli 16mm, vasemmalta tulossa ollut 10mm ei ehdi millään.

Vertailun vuoksi viime kierrossa Femar kp4-8, Menopur kp 11-12, Pregnyl kp13, IUI kp15 – limis 8mm ja vasemmalta tullut johtofollikkeli 19mm.

Olemme siis taas toiveikkaita 🙂

Ja olen onnellinen tästä palstasta. Kiitos, että olette olemassa, oi kohtalotoverittaret <3

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.