Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Heimunen
Osallistuja

Valkosiipi: Tsempiä punktioon! Perässä tullaan 🙂

Me_82 : Kuvasit hyvin tuota tunteiden ja tuntemusten vuoristorataa. Tosiaankin kaikki tuntuu moninkertaisena ja huolesta toiseen mennään. Voi, kun voisi jossakin kohtaa hengähtää!

Miriam: Voimia! Kolmellakin pääsee jo eteenpäin. Meilläkin oli viimeksi juurikin kolme alkiota, joista siirrettiin yksi tuoresiirrossa ja toinen PAS:ssa. Kolmas ei selvinnyt jatkoviljelystä uudelleenpakastukseen. Laatu se kuitenkin eniten määrää, ei laatu. Tästä kuljen itse elävänä esimerkkinä.

Pipatsu: Toivottavasti sun olo kohenee pian! Mä tässä olen yrittänyt muistella, millainen vointi oli viime punktion ja siirron jälkeen. Olin silloin lomalla, mutta nyt pitäisi selvitä töissä ja viikonlopuksikin olisi vieraita ja juhlia tiedossa. Onneksi sellaiset yövieraat, jotka tietävät hoidoista, niin voi suoraan sanoa, mikä tilanne.

(.) Toinen ultra takana ja punktio sovittu perjantaille. Molemmilla puolilla näkyi 10 isompaa ja joukko pienenpiä. Vähän vähemmän kuin viimeksi, mutta täällä jo murehdin, että onko kuitenkin taas liikaa ja laatu heikompaa. On tämä kyllä sellaista vuoristorataa, milloin on liikaa ja milloin liian vähän. Aina on huoli läsnä!