Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Pinpin
Osallistuja

Täällä onkin puhuttu aiheesta kenelle kertoa ja kenelle ei. Itse ennen hoitoja ei asiasta tullut puhuttua kuin muutamien kanssa, mutta hoitoihin lähdettyä olen ollut hieman avoimempi. Appivanhemmat tietävät (ja ovat lupautuneet maksamaankin), anoppi hössötti ekalla kerralla aivan liikaa ja sai siitä sit puhuttelun. Pahaa ei tietenkään tarkoittanut mutta meni niin överiksi. Isä tietää ongelmat (puhuttu jo vuonna keppi ja kivi) mutta ei tiedä hoidoista, äiti oli aavistellut mutta ei kysynyt. Häneltä olen vanhemmista saanutkin parhaan tuen ja kertonut avoimesti sen mitä haluaa tietää. Sain tietää että minun tekeminen aikanaan ei ollut niin yksinkertaista ja hän kyllästyi siihen että kyseltiin koska aikoo raskautua yms. Olen niin onnellinen saamastamme tuesta tuolta puolelta, ystäviä unohtamatta.

miriam kolmehan on hyvä. Meillä ekassa hoidossa saatiin kaksi ei niin hyvää loppuunasti, muut jäi melkeinpä alkumetreille. Eihän se sit tulosta tuonut. Mutta se yksikin riittää 🙂

Paljon on alkioita kyydissä ja tulossa punktioita. Kukas on testeissä seuraavana?

Mulla pe ultra ja siitä se pas sit lähtee kunnolla eteenpäin. Anteeksi kun sanon että ihanaa tämä lääkkeettömyys 🙂 Pelkkä lugesteron määrätty. Se että riittääkö se on sitten toinen juttu, toivotaan!