Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Tuo kertomattomuus ja kertominen on kyllä vaikea asia.. Uskon kuitenkin, että jokainen toimii niinkuin tässä tilanteessa helpoimmaksi/parhaimmaksi näkee. Itse henk.koht pelkään, että mua alettaisiin syyllistää vaan eikä lopulta oltaisikaan tukena. Ja tosiaan, oon niin pettynyt siihen, että ystävät ei tue ihan niin vahvasti kuin toivoisin.

Samoin oli puhetta tuosta itsensä syyllistämisestä. Uskon, että se on meille tämän kokeville ihan normaali tunne. Väistämättä sitä tosiaan ajattelee välillä, että mitä olen tehnyt väärin ja että kai tähän joku järkevä syyy on, että meille ei lasta tule. Mutta järjellä jos koittaa ajatella, niin ei se niin voi mitenkään olla.

Pipatsu, onko olo helpottanut? Toivottavasti. Itsellä jo ihan unohduksissa, millanen se hoidonaikanen olo edes oli.. Hyperin olon kyllä muistan turhankin vahvasti. 🙁 Toivottavasti oot jo parempana. 🙂

Miriam, älä huoli solumäärästä. Toivotaan, että nuo saadut riittää! Itselläni tyhjennettiin varmaan ainakin 30 rakkulaa, niistä lopullisena tuloksena oli 4 hedelmöittynyttä (kypsien munasolujen määrää en muista). Ja noista saatiin aikaiseksi kaksi siirtoa. Pidetään peukkuja, että saatte hyvän siirtokelpoisen (tai siis monta) alkiota. 🙂