Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Paljon onnea unelmoija! Tervetuloa tänne meidän joukkoon ja toivottavasti tuot perässäsi paaaaaljon muitakin piinailijoita 🙂

Kerron tässä samalla vähän omista fiilareista tällä hetkellä, eli TYÖT EI NAPPAA ENÄÄ OLLENKAAN 🙂 En tiedä kuinka nää 3kk saa tapettua päivän kerrallaan ennenku sais jäädä äitiyslomalle. Vointi on muuten tosi hyvä, mutta paksu. Maha on jo ihan kunnolla näkyvissä, sekä nää kertyneet muut kilot ikävä kyllä myös. Edelleenkin syön mielestäni terveellisesti välttäen makeita ja leipiä, mutta eipä tuo oo kilojen karttumiseen vaikuttanut. Liikkunutkin olen muutaman viikon aikana enemmän, mutta eipä silläkään suurta vaikutusta oo ollu. Vaatteet vaan kiristää päivä päivältä enemmän. Tänään on mentävä mammavaatteita ostamaan ku mikään ei mahdu enää kaapista päälle ja nyt en tarkota etteikö ne mee mahan kohdalta, mutta ku ne ei mee muualtakaan. Yhdet coretexhousut ratkes viime viikolla ku tungin vähä väkisin jalkaan ja menin kyykkyyn. Pamaus vaan kuulu ja tuli nyrkn mentävä aukko haaroväliin. Itkua väänsin. Tää lihominen on mulle tosi kova juttu henkisesti. En voinu uskoakkaan, että koen näin suurta itseinhoa sen vuoksi. Mies on ihana ja yrittää kaikin tavoin kehua kauniiksi. Se lohduttaa 🙂

Vauva potkii jo selvästi ja alkanut liikkumaankin enemmän, tai sitte ne vaan tuntee nyt paremmin. Ihan kunnon monotusta tulee jo välillä. Vielä en oo hankkinut yhtään mitään. Vaunuja oon katellut netistä, mutta pitäis jalkautua liikenteeseen ja paremmin tutustua vaihtoehtoihin. No, mihinkään ei oo vielä kiire ja ajattelinkin odotella rauhassa vielä tämän maaliskuun, ennenku lähen ostamaan vauvalle yhtään mitään.

Hyviä vointeja kaikille mahankasvattajille!!