Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Pipu
Osallistuja

Hienoa, että olosuhteet näyttivät optimaalisilta! Asettaa tietysti odotukset korkealle ja sit JOS käy huonosti, niin alas tullaan kovaa ja korkealta. Saapa nähdä, miten meillä huomenna menee… Tänään pitäis pistää irrotuspiikki. Ohjeet sen suhteen oli vähän epämääräiset ”pistä vaikka samaan aikaan kuin olet toistakin lääkettä pistänyt”. Silloin piikin ja inssin väli olisi 20 h. Irrotuspiikkinä Ovitrelle. Toivottavasti se toimii niin kuin pitää eikä pääse munis karkaamaan. Mulla nimittäin lyhyt kierto, n. 25 päivää. Siitä päätellen ovulaatio voisi ihan hyvin tapahtua tässä kp 12 paikkeilla luonnollisestikin. Ei kai tuo Gonal-F mitenkään pidä sitä munasolua paikallaan vaan pelkästään kasvattaa..? Eilen tein jo ovis-testin paniikissa, kun tuntui kummaa vatsakipua. Testi näytti negaa, mut toisaalta en oo plussia nähnyt ne harvat kerrat kun oon testannut.

Älä nyt itseäs syyttele ainakaan niistä ostamistasi vauvanvaatteista! 😀 Ja muutenkin, nyt turhat murehtimiset pitää yrittää unohtaa, itse kunkin, ja yrittää vain olla stressaamatta. Saitko muuten jotain keltarauhashormonia tms. (onks se joku Lugesteron vai mikä) tukemaan kiinnittymistä?

Peukut pystyssä meille molemmille!