Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Minulla tuo klo 21 pistosaika oli ohjeistettu erikseen sekä Menopuria että Pregnyliä varten. Pregnyl-irrotuspiikin ja inssin välissä on tasan 38h, eli irrottelen ”toissailtana” mennessäni aamupäivällä sitten hedelmöitettäväksi. Tässä kierrossa inssi oli kp14, kun se ensimmäisessä oli kp15. Tosin, tässä kierrossa kaikki tukihormonihoito ehdittiin alottaa aikaisemmin, joten siinä voi olla syy. Ja päivää aiemmin inssi, mutta olosuhteet olivat silti paremmat.

En ole saanut mitään tukihormonia sitten inssin jälkiajoille, eli inssin jälkeen sitten vain odotellaan pari viikkoa testipäivään asti. Kieltämättä nyt on taas niitä toiveita ladattu tähän kiertoon, vaikka pitäis yrittää vaan rentoutua ja antaa ajan kulua.

Minulle lääkäri tänään juuri sanoi (todettuaan, ettei ovulaatiota ollut vielä tapahtunut), että on kuitenkin parempi, että siittiöt pistetään hollille vähän ennen ovulaatiota – Siittiöt elävät jopa viisi päivää, mutta munasolu ei odottele ketään. Näillä sanoin hän siis minulle puhui 😀 Vatsaontelossa ei siis ollut vielä nestettä eikä follikkeli ollut alkanut lyhistyä.
Yhtäkään ovistestiä en ole koskaan tehnyt. Kai luotan nyt vain siihen, että se tapahtuu.

Eipä se munasolu siis tosiaankaan jää odottelemaan mitään, mutta en tiedä miten Gonal-F noin muuten toimii. Minulla kypsytystä kun on hoitanut tuo Femar.

Hyvää inssiä sinulle Pipu, kerro sitten kuulumisia 🙂
Thumbs up!

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.