Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Valkosiipi
Osallistuja

Toi stressaaminen on kyllä varmasti meidän kaikkien murhe, mutta stressiäkin on kahdenlaista. Ja itse pyrin tuon stressin kääntämään positiiviseksi tilaksi. Eihän tätä tilannetta kukaan toinen voi ymmärtää, mikäli ei itse ole kokenut..

Jollain tavalla itselle keskenmeno oli niin suuri menetys ja sielua repivä, että sen jälkeen kaikki nämä muut asiat ovat olleet enempi iloa tuovia. Silloin oikeasti mietin, että miten tästä selvitään.. Sain niin valtavan paljon tukea ja apua niin läheisistä kuin ammattihenkilöistäkin, etten tiedä miten voisin heitä kyllin kiittää.

Se että tuottaako tämä hoito meillekkään sitä omaa biologista lasta jää nähtäväksi. Olen niin paljon näitä asioita miettinyt valmiiksi ja tiedän, että vaikka tämä ei onnistuisi saamme joskus kuitenkin perustettua isomman perheen. Maailma on täynnä lapsia vailla hyviä vanhempia ja en usko, että kukaan meidät nähdessään voisi evätä meiltä onnea saada vielä jonain päivänä uusi perheenjäsen.

Tällä hetkellä sisälläni on sellainen pieni nelisoluinen ”täydellinen” alku. Ja kaksi ykkösluokkaa saatiin vielä pakkaseenkin..