Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

Naisten päivän tervehdys!

Täällä porskutellaan mukavasti, olen voinut punktion jälkeen oikein mainiosti. Perjantaina otin kipulääkettä kotona muutaman kerran, mutta eilinen sujui jo ilman. Vatsa on toki turvoksissa edelleen, mutta pieniä vihlaisuja huolimatta kipuja ei ole. Vettä ja muita nesteitä olen yrittänyt juoda pitkin päivää, vaikka ei se lipittäminen ja vessassa juokseminen kivaa ole. Tärkeintä kuitenkin, että hyperiä ei synny ja vointi pysyy hyvänä.

Jännää tosiaan Valkosiipi, että ohjeet vaihtelevat. Lääkäri ei tainnut puhunut hyperistä mitään, mutta otin itse asian puheeksi. Hoitaja antoi hyperiohjeet ”varmuuden vuoksi” lähteissä. Viimeksi rakkuloita oli huimat 50 ja munasoluja 28. Silloin hyperistä varoiteltiin ja sain estolääkitykseen noin viikon ajaksi. Kolmantena päivänä punktiosta kävin labrassa ja ultrassa, joiden pohjalta päätyivät siirtoon, kun hyperiä ei näkynyt. Tällä kertaa sain ajan suoraan siirtoon, ei mitään varmisteluja ennen sitä. Aamulla käskivät soittaa, jos olo on huono. Vointi on kuitenkin nyt hyvä, joten eiköhän sitä huomenna saada kyytiläinen matkaan, jos hedelmöittymisessä ja jakautumisessa kaikki on mennyt hyvin. Siitä ei ole vielä tietoa. Lutinus-inhotukset pitää aloittaa aamulla ja siitä se piinailu sitten alkaa.

Pinpin teillähän on kiva tilanne. Ovista odotellessa siis!

Pullervo onneksi kerrankin noinpäin, nauti siitä! On sitä varmasti yksi jos toinenkin joutunut siirtämään ja odottelemaan hoitojen alkua syystä tai toisesta.

Voi Pipatsu jaksamista ja parempaa oloa!