Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Heimunen
Osallistuja

Kiitos tsempeistä! Niinhän se on, että yksikin riittää, mutta…
Olisi jotenkin helpompi rauhoittua näihin piinapäiviin, kun tietäisi, että pakkasessa on siirrettävää. Ja jollainlailla mulla on kai jokin ajatusvääristymä, että tuoresiirto ei meillä toimi vaan PAS paremmin. Niinhän meillä viime kerralla siis kävi (yksi alkio tuoresiirrossa, yksi pas ja yksi ei selvinnyt sulatuksesta), vaikka pas-plussa päättyikin keskenmenoon.

Mies yrittää kovasta tsempata, mutta heikkona hetkenä kysymykset onko raskausolo (Todellakin, siirrosta on 2 päivää!) ja usko siihen, niin se onnistuu (Jos alkion laatu ja kiinnittyminen on uskosta kiinni, niin kai lapsi olisi jo kainalossa). Huoh, parhaansa hänkin yrittää tämän piinan keskellä, ei ole helppoa kummallakaan.

Olen ollut alkuviikon kotona, mutta ihan hyvä palata taas työkuvioihin. Saa muuta ajateltavaa kuin oman voinnin jatkuvan seuraamisen. Hyperioireet ovat onneksi helpottaneet levolla ja veden juonnilla. Niin ja se paino, en mä muuten seuraisi, mutta hyperin takia pitää vahtia, ettei nousisi 😉

Mainio tulos Vohveliini. Onnea siirtoon!

Paranemisia Pinpin! Ei hoitokierron päälle kyllä mitään pöpöjä kaivattaisi.

Me_82 IHANAA, onnea ja kaikkea hyvää jatkoon!

Valkosiipi yritän imeä koneen välityksellä sinusta huokuvaa rauhaa. Ihanaa, kun jaksat rohkaista muita!

Voi Mago miten surullisia uutisia 🙁 Voimia pettymykseen!

Pullervon munasoluille kasvuvoimia! Meillä vähän sama juttu, että aloitettiin viime kertaisen ylituotannon takia liian pienellä annoksella ja jouduttiin kesken hoidon nostamaan annostusta.