Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Pampula
Osallistuja

Voi Mago,tämä elämä on välillä niin helvetin epäreilua! Olen tosi pahoillaan ja sanaton.. Halauksia sinne <3

Pipin toipumisia sinne pedinpohjalle. Toivotaan että tauti ei pahene ja pääsette aloittamaan hoidon suunnitellusti.

Vohveliini, koskas sulla on se siirto? Hyvä määrä oli hedelmöittynyt ja siitä kyllä varmasti riittää myös neniä pakkaseen.

Heimunen niin se yksikin riittää,mä niin toivon että tarraa lujasti kiinni!

Valkosiipi hienoa että olet jo toipunut toimenpiteistä. Posiitivinen asenne kyllä kantaa pitkälle 🙂

Pullervo tsemppiä piikittelyyn,josko ne follit alkas kasvamaan suuremmalla lääkemäärällä!

Me_82 Vau,onnittelut plussasta 🙂 Onko sulla veritesti perjantaina? Vai ihan kotihomma? Eikös sullakin ollut tukilääkkeenä se gonapeptyl?

Sitte siihen omaan napaa..Hetikään en olis uskonut saavani maanantaiaamuna eläni ekan haamuviivan testiin 🙂 Edellisyö kun oli sellaastakin hässäkää niitten menkkakipujen ja kramppien kans että vaivaiset kaks tuntia nukuin. No jokatapauksessa tein testin ennen töihin lähtöä ja siihen siis tuli haalea viiva. Tosin päivänmittaan aloin jo epäilemäänki nähneeni väärin,kun onhan sitä viivaa odotettu se viis vuotta. Eilen aamulla sitten uus liuska kehiin ja sama homma,pikkasen tummempi viiva. Onneks mies oli vielä kotona että sain näyttettyä hänellekkin ja varmistuksen etten vaan omas päässä kuvittele 😉 Ja kyllä se tänäänki sieltä löytyi,taas vähä tummempana. Huomiseksi hain apteekista digitestin ja ei, meillä ei tarvi veritestiä. Huh,mutta mä en vielä usko todeksi ennenkö huominen testi tehty. 🙂