Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pippana
Osallistuja

Pampula ja Me_82, paljon onnea! Olette onnenne ansainneet! 🙂

Mago, Käsittääkseni kolmannella kerralla mahkut ei oo vielä yhtään huonommat kuin aikaisemmin. Älkää luovuttako, ainakaan vielä.

Valkosiipi, mulle ei ole vielä kerrottu, mitä meidän kannattaa tehdä seuraavaksi. Olen itse miettinyt, että kun pitkällä kaavalla vaste on näin huono, niin onko enää olemassakaan mitään järeämpää hoitoa? Lyhyeen kaavaan kai päädytään silloin, jos pelätään hyperiä, mutta meillä siis tilanne päinvastainen. Toivottavasti teidän pikkuinen tarraa kiinni oikein lujasti ja saatte pian ihania uutisia!!!

Pullervo, joo sama vika täälläkin, mutta meillä pitkä kaava ja ultra vasta perjantaina, mutta verikokeessa hormonimäärä oli lähes yhtä matala kuin vuosi sitten, jolloin meidän piti keskeyttää koko leikki kun vaste oli niin huono. Sulla tuohon aiempaa huonompaan vasteseen varmaan vaikuttaa se että teillä on nyt lyhyt kaava? Koska sulla seuraava ultra?

Surullista, kun näitä takapakkeja tulee näin odottamatta kesken hoitojenkin ja pitäisi vielä töissäkin käydä yhtä tehokkaasti kuin muulloinkin. Huonoja uutisia kun tulee, niin koko työpäivä menee itkun pidättelyyn. Aina en ole edes osannut pidätellä vaan hanat on auennut jo töissä – selitteleppä sitten duunikavereille/pomolle…

Kiitos kovasti kaikille tsempeistä 🙂

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 9 kuukautta sitten pippana.