Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

mago
Osallistuja

Pampula, sielläkin ihania uutisia! Paljon onnea!! <3

Me_82, paljon onnea sinne myös!! <3

Nyt teille kahdelle paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

Pullervo, luin sunkin tarinasi tuolta ylhäältä. Näyttää teilläkin olleen pitkä ja kivinen tie takana. Toisaalta se tuo myös mulle vähän helpotusta oloon, etten ole ainut, jolla ei hoidoista tärppää, mutta samalla se on niin helvetin epäreilua meitä kohtaan. Toivotaan että saatte nyt kuitenkin kerättyä niitä munasoluja punktiossa ja lääkkeellä olisi vastetta, laatu korvaa määrän!

Pippana, juu ei onneksi, mitä enemmän hoitoja niin olen ymmärtänyt että paremmat mahkut kuitenkin… Inseminaatiossa menee taas aivan päinvastoin. Toivotaan että teilläkin ois lääkkeestä tullut vastetta ja pääsisitte punktioon! Näyttää myös teillä olleen pitkä matka takana.

Miten Pipatsu jakselee?

(.)
Kiitos teille kaikille <3 Tänään hain kirjastosta muutaman kirjan, jotka käsittelee lapsettomuutta. Aloitin niistä yhden, ja olen lukenut sen jo melkein kokonaan. Sain itkettyä. Helpotti vähän. Sen jälkeen läksin koiran kanssa lenkille, sekin helpotti. Siinä kirjassa on paljon asiaa ja niin tuttuja tunteita, turhautumista. Onneksi julkisella saa ilmeisesti anoa neljättä IVF-hoitoa, jos muut eivät ole tuottaneet toivottua tulosta. Huoh, on tää elämä välillä niin epäreilua…:( Kai se on ymmärrettävä että on vaan niin v*tun viallinen. Epäreilulta tuntuu myös miehen puolesta, kun en voi antaa sitä mitä me molemmat niin paljon toivottaisiin. Anteeksi purkautumiseni.