Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Pinpin
Osallistuja

Pipatsu *halaus*

Valkosiipi Meillä on yhteensä 4 alkoita pakkasessa joista 2 sulatetaan tähän ja 2 jää seuraavaan. Olikohan niin että ne oli samassa oljessa niin yleensä otetaan vähintään se kaksi. Ja jos molemmat selviää niin molemmat laitetaan.

Lumikko Mua kanssa ihmetyttää tuo luopuminen kierrosta. Oliko lääkkeellinen vai lääkkeetön? Ja onko teillä hoito alla? Kun varmaan huomasit niin mulla on menossa ivf:n jälkeinen lääkkeetön pas ja en minäkään saanut bongattua ovista (tai to tuli haamu) ja eilen sit olin sen takia ultrassa. Ja sit sain pregnylin vahvistaan ovista. Oon enemmän kuin harmissani et teillä meni noin!

Miriam Way to go girl!! Hienoa että susta löytyy taistelutahtoa!

Salvia80 Tsemppiä ja toipumisia!

Ja tuohon alkoholiin mun on paha sanoa. Juon jos juon eli pari kertaa vuodessa. Ei vaan oo enää mun juttu, tosin nuorempanakin oltiin useasti selvistäpäin baarissa. Mulla on kaapissa useampi pullo viiniä ja viinaa, et jos tulee tarve niin sieltä sit kitusiin. Ja kyllä, meillä on yksi skumppapullo odottamassa spesiaalihetkeä ja tiedän sit et koska se korkataan. Itse nautin maksimissaan lasillisen 🙂

Edit. Lumikko, nyt en ymmärrä yhtään enempää 🙁 Siis ovis tulossa ja pas:sta luovuttu. Kun niin mullakin oli tulossa ja sitä vauhditettiin piikillä. Ja ti siirto jos on siirrettävää.

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 8 kuukautta sitten Pinpin.