Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Sunnuntaipäivää!

Voi Hempula, sinähän pääset kohta jo lomalle! Huikeeta! Minäkin olisin saanut pitää kesäloman ennen äitiyslomaa, mutta kun olen voinut toistaisesti hyvin, niin päätin kuitenkin lykätä sen äitiysloman jälkeiseen aikaan, kun se kerta oli niinkin mahdollista. Toisaalta oon kyllä miettiny, että olisipa ollut ihanaa sittenkin jäädä aikaisemminkin, mutta enää en voi sitä vaihtaa. Eli 2,5kk pitäisi jaksaa vielä pakertaa.

Teillähän on kunnon remontti menossa, mutta on varmasti ihanaa saada uutta ilmettä kotiin ennen vauvan tuloa. Me ollaan rakennettu muutama vuosi sitten, mutta yläkerta ei ole vielä valmis. Sen olisin niin halunnut valmiiksi ennen vauvan syntymää, mutta ei se nyt ole mahdollista kun kukaan ei ehdi sitä tekemään ja vara ei oo työvoimaakaan palkata, mutta mies lupaili kesän aikana naputella sitä. Kaikki aikanaan. Eipä nuo pihatkaan ole vielä ihan priima kuosissa ja talo ulkoapäikin vaatii pientä fiksausta. Työtä riittää ku olis vaan aikaa ja energiaa tehdä.

Oma vointi on ollu hyvä, pahoinvointia ei enää lasketa. Luulin sen jo antavan vihdoin periksi ja menevän menojaan kunnes eilen aamulla piti taas oksentaa. Mutta ei supistele, eikä ole muitakaan kipuja. Ainoa surku on mulla tää paino, joka on jo 10kg noussut. Kaikkeni yritän syömisten suhteen tehdä, ettei nousis, mutta tasaseen sitä on tullu. Onneksi ylimääräistä lähtöpainoa ei ollut ja pituutta mulla 170, niin en vielä ihan muodotin pulla ole, mutta itsellä tosi ahdistava olo, eikä mitkään entiset housut mahdu jalkaan Nyt oo vaan pakko lisätä liikuntaa ja alkaa pyöräilemään kun tiet on sulat. Joka päivä jonkunlainen lenkki.

Vauva on liikkuvainen ja metelöi mahassa. Se on ihanaa ja huojentavaa! Ei juurikaan ole pariin viikkoon tarvinnut miettiä, että onko kaikki hyvin. Potkut tuntuu niin selvästi.

Nauttikaa tulevat äidit auringosta ja kasvavista mahoista 🙂 Hyvää vointia meille ja vauvoille viimeisiksi kuukausiksi!

Katras ja Taimi 24 tasan

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 8 kuukautta sitten katras.
  • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 8 kuukautta sitten katras.