Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Hui kun tämä palsta on aktiivinen! Kiva juttuhan se, että tarinoita riittää, mutta ei meinaa perässä pysyä, mitä kenellekin tapahtuu. 😀

Me_82, kyllä te olette onnen ansainneet eikä se mikään vääryys ole, että jo ensimmäinen hoito toimii. 🙂 Iloitsen teidän puolestanne.

Pampula, onnea plussasta!! 🙂 🙂

Mago, itsekin olen jotain kirjallisuutta lukenut*? Mitä kirjoja lainasit ja olivatko hyviä?

Vohveliinin kyytiläiselle paljon onnea matkaan!! Täällä ollaan peukut pystyssä. 🙂

Heimusella vielä hetkii piinaa jäljellä. Voimia niihin, toivotaan että aika menisi nopeasti.

Joku kyseli alkoholista. Itse en ole ollut täysin ehdoton, mutta yleensäkin määrät, mitä käytän ovat pieniä, lasi viiniä ruuan kanssa oikeastaan, joten en usko sillä olevan vaikutusta.

Pipatsulle pahoittelut!! Tosi tympeää tuo, että löytyy jotain asiaan liittymätöntä, mitä pitää alkaa tutkimaan. Sitten joutuu olla vielä siitäkin huolissaan ja kaiken lisäksi vielä seuraava hoito voi viivästyä. Halauksia!

Valkosiivelle ihanan positiivisiä ajatuksia. Kiitos niistä! 🙂

Itsellä oli ultra taas perjantaina. Nyt oli vastettakin tullut, molemmin puolin kymmenkunta 8 mm rakkulaa. Jes! Tänään taas seurataan. Vähän on kaikunut tietyt lääkärin sanat viikonlopun aikana.. ”seurataan ahkerasti, ei me sua teholle näillä lääkkeillä haluta”.. Ja ”oot ihan meidän haastavimpia potilaita”.. Vielä ei tiedetä, milloin punktio mahdollisesti olisi. Toivon itse, että olis jo tällä viikolla, tuskin ennen perjantaita kuitenkaan.