Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Pipu
Osallistuja

Olin osittain oikeassa noiden välikiertopäättelyjeni suhteen. Tosiaan sanottiin suoraan, että se on osaksi resurssikysymys, mutta korostettiin välikiertojen olevan ”hyödyllisiä” ja tavallaan hoitokiertoja myös, koska hormonin vaikutus ei katoa kehosta hetkessä. Eli mun tapauksessa kun kuitenkin follikkeleja kehittyy jne. niin edellisessä kierrossa otettu ”hormoniboosti” vaikuttaa vielä seuraavaankin kiertoon. Ja raskauden alkaminen välikierroissa kuulemma ei ole mitenkään poikkeuksellista. Progesteroniverikokeen tulos ei ollut vielä saapunut. Lääkäri soittaa mulle ens viikolla eli silloin sitten suunnitellaan seuraavan kierron hoito progesteronitaso huomioonottaen.

Päätin nyt, että yksi välikierto tässä mennään ja sitten seuraavan kierron hoitojen yhteydessä kyselen mahdollisuudesta mennä yksityiselle yhteen inssiin. Pääsisi sitten IVF-jonoon edes vähän nopeammin!

Aikamoista spekulointia, kun ei oo tämänkään kierron lopputulos vielä selvillä, mutta ihan pakko olla varasuunnitelma mietittynä, että osaa asennoitua tulevaan, kävi miten kävi.