Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Parisienne
Osallistuja

Hattua nostan sinulle että pystyit esittämään iloista ja viemään synttärijuhlat loppuun asti!! En ole yhtään varma itse olisinko pystynyt, mutta ei siinä varmaan ihan kauheasti vaihtoehtoja ole, näihin täytyy vaan totutella.
Itselleni käynyt vähän vastaavaa, mutta en ollut yhtä urhea kuin sinä vaan olen livennyt paikalta (toki eivät olleet omat juhlani)…
Raskausuutisia satelee ja tottakai ne ovat kertojalle ihania uutisia mutta minä en vaan osaa olla tämän tuskan jälkeen kovinkaan iloinen heidän puolestaan. Valitan ja se voi kuulostaa katkeralta mutta tällä hetkellä ei parempaan pysty. Kaikki voima menee siihen ettei romahda tiedon kuultuaan ja ala itkemään joten siinä on onnittelemiset nieleskelyltä vaikeita. Juuri miehelleni tokaisin, että erakoituminen on lähellä kun juuri ja juuri jaksaa tämän asian omien seinien sisällä mutta en jaksa mitään ylimäärästä painolastia liittyen tähän…Ja valitettavasti toisten onnistuminen lisää vaan tuskaa siitä että miksi tuokin milloin minun vuoro saada kertoa jollekin iloisia uutisia 🙁

Katkeroitunut 🙁