Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

Onnea unelmoija! Ihania ultrakuulumisia sinulla. Siirrettiinkö sulle kaks alkiota? Ei ole minullakaan neuvolassa oltu kiinnostuneita hoidoista. Kai ne pitää niin normaali raskautena sitä sen jälkeen kun alkuun on lähtenyt. Ei siinä kai ole heille mitään poikkeavaa. Välillä kyllä olisin kaivannut enemmän ymmärrystä, kun olin alkuun niin hermostuksissani kun neuvolaan menin ja usein olen sen siellä sanonutkin, että pelottaa! Ei siihen ole muuten kommentoitu ku myötäilty vain, että niin, kyllähän se varmaan joo, mutta ei sen kummempaa. Eipä se mua oo haitannut, kun kaikki on muuten ollu aina hyvin ja huojentuneena saanut sieltä pois lähteä. Se riittänyt minulle. Ihmetelköön siellä rauhassa mun hermostuneisuutta, kun kerta se ei heitä kiinnosta, ja kyllähän ne yhen kkm taustalta tietävät, mutta silti se kai on niin rutiinia heille. Mukava terveydenhoitaja muuten ollut, en valita.