Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Haave_80, mulla ei tullut oikeastaan mitään oireita sumutteiluista sillon ku pitkällä kaavalla viime kesänä/syksyllä hoito tehtiin.

Pinpin, onnea sinun kyytiläisillesi! Pidetään toiveet korkealla, että plussa tulisi. 🙂

Felia, kiva kun teilläkin homma etenee. Omasta mielestä usein raastavinta se paikallaan junnaaminen, askeleet eteenpäin saa mielen positiiviseksi.

Liitu, tervetuloa takaisin! Onnea uuteen hoitoon, toivotaan, että pitkä kaava auttaa. Tuttu tunne tuo jännitys. Kyllä se siitä helpottaa ja toisaalta kuuluu myös asiaan.

Heimunen, toivottavasti aavistelusi on väärä ja että plussa sinne testiin tulisi. Tule kertomaan sitten, miten käy.

Pipatsu, toivotaan, että tuo virtsarakkotoimenpide olisi mahdollisimman helppo. Kuulostaa joka tapauksessa hurjalta. Ja huhhuh, millaisia juttuja olet saanut kuulla noista hoidoista. Toivottavasti tilanne selkiytyy ja tiedätte seuraavan askeleen hoitojen suhteen. Varmasti vaikeita päätöksiä.

Miriam, kiva kuulla, että olet jo positiivisemmalla mielellä uuden hoidon suhteen. Ja monenlaista olet kokeillut tilanteen ja mahdollisuuksien parantamiseksi, peukku sille! Mulle määrättiin myös julkisella Letrozolia eli riippuu varmaan aika paljon polista, mitä määräävät.

Itsellä tältä päivältä punktio takana. Meni ihan hyvin. Vasemman puolen punktointi oli tällä kertaa melkoisen kivulias, mutta kyllä siitä selvisi ja eipä sitä kipua kauaa tarvinut kestää. Edellisellä kerralla itse punktio oli kivuttomampi. Välillä juilii vatsaa, mutta muuten olo on kohtuu hyvä. Tuo juominen vaan tuottaa tuskaa! Jotenkin saan siitä vaan huonon olon, kun yritän liikaa juoda.
Soluja saatiin 20, en oikein tiedä, montako rakkulaa tyhjenneettiin. Nyt pitää viikonlopun yli sitten jännätä, miten niille käy. Ja sekin jännitysmomentti tässä toki on, että päästäänkö siirtoon ja mihin oma olo kehittyy. Sairaslomaa sain nyt neljä päivää. Oma pelko on, että solujen joukossa on paljon epäkypsiä, koska rakkuloiden koossa oli huomattavia eroja. Mutta aika näyttää. Tällä hetkellä toki tyytyväinen olen tulokseen. Aikoivat nyt tehdä osaan ICSI:n eli sellainenkin ero viimekertaiseen.