Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Lämpimät onnittelut valkosiipi! <3 Ihanaa kuulla taas onnistumisia. Muutenkin tosi kauniisti kirjoitit meille kaikille. Ihania ja tsemppaavia sanoja. Nauti olostasi ja tule tosiaan kertomaan kuulumisia!

Täällä olo ihan hyvä. Illalla tuli pieniä edellisestä hyperistä tuttuja tuntemuksia, mutta tuntuvat nyt aamulla olevan tipotiessään. Huoh. Jossain taustalla se kuitenkin kummittelee ja kova pelko on edelleen, että se iskee päälle. Rakkuloita tyhjennettiin vähän vähemmän kuin edellisessä pitkän kaava hoidossa, joten kai se tekee hyperin mahdollisuuden pienemmäksi. Tiedättekö, vähentääkö tuo lyhyt kaava ihan muutenkin hyperin todennäköisyyttä vai onko se vaan tuosta rakkulamäärästä ja tuurista kiinni? Muuten mieli on ollut matalana, kun pitänyt taas pettyä ystäviin. Parille kaverille sanoin, että perjantaina olen menossa punktioon. Odotin eilen koko illan, että olisi tullut viestiä, miten se meni.. Mutta täysi hiljaisuus. Itse kun välillä yrittää olla avoimempi, että asia ois helpompi ottaa puheeksi, niin sitten käy näin. Parempi kai sulkeutua vaan omaan kuoreen. Ja lapselliset tuttavat haluaisivat nähdä, mutta jotenkin on olo, että mulla ei oo niiden vauvaperheiden kanssa yhtään yhteistä puheenaihetta.