Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Hei Hippu,

mukavaa, että kirjoittelut ovat jo itsessään toimineet vertaistukena ja lohtuna. Niin surullinen tilanne kuin tämä lapsettomuuden kanssa kamppailu onkin, on lohdullista, että ei olla tässä yksin <3

Hämmästelen tässä vähän sitä, että teillä teetetään viisikin inseminaatiota, vaikka lapsettomuutta on jo noin monta vuotta ja ikääkin on. Kun siis minullekin sanottiin, että ”sä olet kuitenkin jo 35, etkä tuosta enää nuoremmaksi muutu.” Ikäni takia hoitoja haluttiin kuitenkin vähän jo kiirehtiä, enkä omasta mielestäni ole edes vielä vanha. Nyt tosin kaiken lukemani perusteella olen.

Hoitokuvioita tosin tuntuu olevan yhtä monta kuin hoidettavia kohtaloitakin. Minä olen jotenkin jo asennoitunut siihen, että IVF:ään mennään. Olin toivonut IUI:n tehoamista niin kovasti, mutta kaksi pettymystä latisti mielen kyllä aikalailla. Toisaalta vähän pelkään sitäkin, että IVF:ssä maljalla huomattaisiinkin jotain fataalia ongelmaa munasoluissani.

Kunpa sitä osaisi nyt vain elää tässä hetkessä ja olla ajattelematta liikoja. Huomenna pitää hakea apteekista kuitenkin Menopurit ja Pregnyl ja perjantaina on ultra ja sitten seuraavan viikon alussa kolmas inssi. Ajatukset pyörivät varsin voimakkaasti näissä hommissa.

Pipulle kovasti jaksamista tähän välikiertoon <3
Hippulle tsemppiä odotteluun <3

Meille kaikille voimia <3

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.