Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Parisienne
Osallistuja

Kävin täällä vierailulla tuolta toiselta puolelta ja oli pakko kirjoittaa.
Hippu, missä te olette hoidossa ilmeisesti julkisella? Onko todella niin että teille tehdään viisi inseminaatiota?? Kuulostaa erikoiselta, mutta ilmeisesti teillä ei ole havaittu miehessä mitään vikaa?

Lisäksi kommentoin sen verran että nuo välikierrot ovat julkisen puolen höpinöitä, ei mitään välikiertoja ole pakko pitää. Ei nuo hormonit jää mihinkään elimistöön pyörimään tehtyään sen työn mitä varten ne on laitettu.
Välikierto on ehkä jossain tapauksissa hyvä päänupille mutta ei sillä minun tietojeni mukaan mitään muuta merkitystä kyllä ole.

Olen lukenut paljon kokemuksia tuon julkisen puolen toiminnasta ja aika paljon mennään liukuhihna meiningillä. Jos ei sen suurempia ongelmia ole ja onnistuu ensimmäisissä hoidoissa niin se varmaan ok, mutta jos hankalampi tapaus ja tarvitsisi ’henkilökohtaisempaa’hoitoa niin julkinen ei välttämättä ole se paras paikka. Julkisellakin kannattanee yrittää ’vaatia’ asioita jos eivät itse osaa niitä tarjota…

Tarkoitus ei ole mollata julkista puolta, halusin vain tuoda muutaman pointin ilmoille.

Onnistumista teille kaikille!!!