Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Pinpinille toipumista! ja voimia nihkeän viikonlopun jäljiltä. Meillä kyllä kotona välillä aikamoista sananvaihtoa, kun itse olen aika stressaantunut ja tunteet purkautuu. Onneksi on myös paljon niitä hyviä hetkiä ja pillastumiset saadaan sovittua nopeasti.

Kävin tänään hakemassa yhden TOP-alkion mukaani! 20 (11 viime kerralla) kerätystä solusta peräti 19 oli ollut kypsiä ja niistä 12 (5) hedelmöittynyt ja kaikki jatkaneet jakautumista viikonlopun yli!! Nyt pakkasessa 11 (4) alkioita 7 erässä. Viime kertaan nähden (lukemat suluissa) onnistuneempi hoito siis tämä. Lääkäri oli keskustellut biologin kanssa ja hedelmöittymisessä ja jakautumisessa ei meillä näyttäisi olevan mitään ongelmaa.

Vähän jänskätti käynti tänään. Alamahalla on reippaasti nestettä, mutta tällä kertaa ei ylävatsalla. Lääkäri diagnosoi lievän hyperin. Mutta siirto tehtiin silti! 🙂 Loppuviikko pitää levätä kotona, toivottavasti tilanne pysyy hyvänä.. Nyt tietysti oon ihan vainoharhanen, että jos hyperiä ei kehity, niin tuskin plussaakaan… Miten teillä on muuten ollut tuo Lutinusten aloitus? Mulle sanottiin, että tänään siirtopäivänä vaan illalla ja sitten tästä eteenpäin 3 kertaa päivässä.