Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

pullervo
Osallistuja

Kiva kuulla sinusta Katras! Ja kiitos onnitteluista. Toivotaan, että tämä yksi ja eka siirto tästä hoidosta riittää.

Vohveliini. Joko ehdit käymään verikokeessa? Toivottavasti sait sieltä hyviä uutisia.

Lumikko, onnea PAS:on! Toivottavasti tuo pääsiäinen ei tule sotkemaan teidän kuvioita siihen liittyen.

Miriam, hyvältä kuulostaa tuo ruokavalio. Toivotaan, että siitä on apua. Hyvä olo siitä ainakin tulee, kun pyrkii tekemään kaikkensa, että onnistuisi. Ja kuten Liitu kirjoitti, tosiaan munkin mielestä noin attä pitkä kaava on antagonistihoito ja lyhyellä kaavalla tehtäessä kyseessä on agonistihoito. Ja minulla myös käsitys, että pitkässä hyperin riski suurempi. Itselläni tuo lyhyt kaava tuotti ainakin pakkaseen paremman tuloksen ja myös muuten selvisin hoidosta paremmin. Joillakin toisilla olen kuullut olevat toisin päin eli täysin yksilöllistä uskoisin olevan sen, kumpi on parempi.

Felia, ihana kuulla, että olet noin positiivisella mielellä. Hienoa että pääsette siirtoon. Toivotaan onnistumista siinä!

Liitu, tsemppiä hoitoon sinulle! Lihakseen pistäminen kuulostaakin astetta hurjemmalta (tai siis vaativammalta). Pistätkö kuitenkin itse nekin?

Täällä mennnään piinapäivää x.. Oisko nyt joku 5. Ei tuntemuksia. Saikku loppuu tämän päivän jälkeen ja olo on ihan hyvä. Näyttää siltä, että hyperi tuli selätettyä eikä se oikeastaan tällä kertaa saanut edes kunnolla otetta. Nyt tietysti heti oletan, että ei plussaakaan… Kun se kai yleensä saisi hyperin pahenemaan. Viikko ainakin vielä ennen kuin voi testata. Voi, kunpa tämä nyt onnistuisi!