Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Valkosiipi
Osallistuja

Vohveliini
Todella hienoa… Mitä verikokeet kertoivat?

Itsellä oli pitkä hoitomuoto takana ja tosiaan ensimmäinen yhden kappaleen tuoresiirto takana.

Pinpin
Kyllä ne ajatukset alkoivat n. viikko siirron jälkeen hiipimään mieleen kun n. 5 päivää siirron jälkeen alkoi järkyt palelut ja sen jälkeen sitten myös yöllä heräämiset oksetusoloon. Nyt sitten tuo paha-olo on lisääntynyt kyllä aikas roimasti ja hiipii tasaisin välein seuralaiseksi. Yöllä varsinkin täytyy popsia hedelmä mahaan, kun ei rauhotu muuten ollenkaan. Edellisellä kerralla pahaolo loppui kuin seinään ja olin niin iloinen. Sen jälkeen selvisi ultrassa (muutaman päivän päästä), että sydän oli lakannut lyömästä. Eli nyt olen todella onnellinen joka kerta kun olotila pahenee…

Parisienne
Kyllähän meillä ensimmäisellä kerralla tärppäsi.. Siinä mielessä meidän ongelma on ehkä ”yksinkertainen” kun tiettävästi muuta vikaa ei ole ollut, kuin se että kaavinnasta johtuen munajohtimeni ovat tukkeutuneet. Nyt sitten toivon todella paljon että tukossa ovat myös pysyneet ja näin ollen raskaus ei ole alkanut ainakaan kohdun ulkoisena 🙂

(.)
Kiitokset kaikille onnitteluista ja oikein paljon tsemppiä kaikille piinaajille ja siirtoa odottaville! Niin ja onnittelut niille plussanneille! Itse jännittelen tässä vielä muutaman viikon ensimmäistä ultraa.. ja sitä ”pelon” poistumista, että kaikki on alkanut odotuksen osalta hyvin. Uskon silti, että keskenmenon kokeneena sitä jotenkin ei pääse siitä pelontunteesta eroon raskauden missään vaiheessa, mutta jos vaikka saisi edes hieman kevyemmän olon.

Mukavia sadepäiviä!