Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

luppa77
Osallistuja

Hei yhteisesti kaikki. Tsemppiä plussan saaneet, ja aivan erityisiä voimia teille kenellä siirrot jatkuvat tuoreena tai pakasteesta.

Tietenkin kaikille toivoo mahdollisimman lyhyttä hoitorupeamaa.

Me vihdoin pääsimme aloittamaan ivf hoidot pitkällä kaavalla Väestöliiton ja julkisen puolen yhteistyöllä.

Eilen pistin elämäni ensimmäisen Procren pistoksen. Lähdemme matkalle pääsiäiseksi, enkä halunnut murhetta nenäsumutteilla. Onhan tässä pistoksiin tottunut 3 inssin jälkeen.

Koen hoidot tällä hetkellä erittäin kuormittavana työssä jaksamisen kannalta. Olen sairaslomalla tästä syystä. Varmasti te muutkin olette kohdanneet asiattomia kysymyksiä, empatian puutetta ja tivaamista yksityisasioista.

Minulla tilanne meni siihen pisteeseen, että peli oli pakko viheltää poikki, ja nyt on kohennettava mieli kohti alkavia folliikkelien kasvatus hetkiä ja sitä myötä sitten alkionsiirtoihin.

Enää en ensimmäistä punktiota jännitä, kuten aikaisemmin jännitin. Olen ymmärtänyt, että kipuun saa heti pyytämällä lisää lääkettä ja helpotusta.

Kysyisin enemmän tuosta henkisestä puolesta, miten olette selvinneet kesken menneistä raskauksista, oletteko ottaneet sairaslomaa, ja oletteko uupuneet siten, että tauko työstä sairasloman avulla on ollut tarpeen?

Tottakai toivon, että 1 punktio riittää, mutta tarvittaessa tietenkin käytämme kaikki annettavat hoitokerrat, kunnes tilanne on se, aito hengittävä nyytti on sylissä.

Päivä kerrallaan on vaan välillä mentävä, ja luotava mahdollisimman rento asenne hoitoihin.

Käytän joogaa rentoutumiseen ja sillä tavoin kehoni ja mieli pääsee hetkeksi kerrallaan ”vapaalle” hoitojen aiheuttamasta stressistä.

Voimaa, Onnea ja tsemppiä jokaiselle.

Tämä tie saada lapsiperhe on raskas, jo muutenkin. Saati sitten,että moni tahii vielä hyperejä ja keskenmenojen aiheuttamien menetysten kanssa.

Minulla on suuri empatia teitä kanssasisaria kohtaan. On se kohtuutonta, että toisille haaveen toteutuminen on todella monimutkaisen polun päässä. Yritetään jaksaa, ja hyvää viikonloppua kaikille!