Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

Hei kaikille!
Olen seuraillut täällä jonkin aikaa taustalla.Sekin on antanut paljon tukea ja voimia.Minulla myös ystävä ollut hoidoissa jolle olen voinut purkaa asioita.On samalla lohdullista että on joku mutta niin surullista että hänkin joutunut käymään tätä läpi.Nyt vaan ajattelin että kaipaan juttu seuraa samassa hoidossa olevilta hänen hoidot ivf ja jo tärpännyt.
Meillä tehty tällä viikolla toinen inssi.Mulla lääkitys letrozol pillerit kp5-9 ja tällä kierrolla tuo pregnyl irrotuspiikki.Tänään aloitan sitten ne luget.2viikkoa pitäisi laittaa ja jaksaa odotella.Pelkään taas tuleeko jotain sivu oireita.
Ekalla kierrolla tammikuussa ei ollut tuota irroituspiikkiä.Inssi tehtiin kun bongasin oviksen nyt otettiin piikki mukaan kun viime kierrosta en bongannut ovista ollenkaan.Julkisella olemme hoidoissa.
Niin kovasti toivon että näillä selvittäis, 3kerrasta on puhuttu.Toisaalta olen kyllä valmis ivf:ään mutta mielummin näin.Kun nyt selvisin tuosta piikistä niin kai jatkossakin.Juu hieman piikki kammoa mutta suht hyvin sen sain pistettyä.Mitä ny sit hieman alkoi pyörryttää.
Ekassa inssissä ei ollu tälleen muljahtelua vatsassa en osaa oikein kuvailla myöskin nipistelee vähän ei siis mitään silleen satu.Sitä niin kovin kaikkea miettii mikä on normaalia.Millaisia oireita teillä muilla ollut.Mulla myös hieman huonoa oloa ollut ja päänsärkyjä.
Kun menkat ekan inssin jälkeen alkoi olin ihan maassa vaikka olin yrittänyt olla toivomatta liikoja ekalta kerralta.Kaipa se vaan on niin että kun hoidoissa on niin toivo on kuitenkin korkealla.
Noi muiden raskaudetkaan ei tunnu mitenkään ihanilta jossain vaiheessa olin tosi ahdistunut mutta nyt menee paremmin.Ehkä toi kevätkin auttaa jo, en ole yhtään talvi ihminen.Nyt sitten vain paljon tekemistä pitäisi keksiä pariksi viikkoa.Kun nyt noi ilmat lämpenis ja pääsis pihallekin puuhaamaan oikeen kunnolla.
Olen Sudenkorento sitten sua viikon edellä piinailemassa.Onnea inssiin!
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
Hippu, myös meillä miehellä jotain vasta aineita hieman, en oikeen ole tajunnut sitä asiaa.Meillä kuitenkin todettu että suurin syy olisi minun laiskoissa munasarjoissa kun en aina ovuloinut.
Tsemppiä kanssa sisaret!!