Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hipsu
Osallistuja

Iltaa!

Viimein pääsee kirjoittamaan tänne! Tää ei ainakaan mun puhelimella kovin hyvin pelaa, ja niin harvoin käytän tietokonetta niin siksi ainakin täällä tämä hiljaisuus!

Kimalle oot ihan oikeessa että pitäs jättää se googlettelu pois, varsinkin raskauden ajan. Mäkin oon sieltä diagnosoimassa itselleni vaikka mitä, viimeksi miehen kanssa todettiin jo ennenaikaisen synnytyksen alku, vaikka ihan vaan vatsavaivoja tais olla! 😀
Toivotaan että istukka siirtyisi itsestään pois tieltä.

Unelmoija, meilläkään ei ole kummemmin ole puhuttu neuvolassa hoidoista, itse kerroimme ekalla kerralla että vauva saanut alkunsa Ivf:llä mutta sen jälkeen ei ole ollut puhetta asiasta. Mun mielestä se on ollut ihan ok.

Katras, täällä kanssa kamppaillaan painon kanssa. Mulle on tullut 7 kiloa ensimmäisestä neuvolasta. Ja vasta tässä muutaman viime viikon aikana alkanut vatsa kunnolla kasvaa, joten kilot mennyt johonkin ihan muualle. Ärsyttää tietysti, mutta luottavaisin mielin odotan että puolet jäisi synnyrille ja loput saisi helposti pois kesällä liikkuessa. Muuten ei haittaisi vaikka tulisi 15 kiloa raskaudesta mutta kun mulla ainakin nousi paino jo silloin hoitojen aikana pistoksista ym.

Muuten täällä mennään aika rauhallisin mielin eteenpäin, viikkoja lasketaan jo malttamattomana, vauvalle on hommattu kaikki valmiiksi ja nyt vaan odotan että pääsen laittamaan tavarat paikoilleen. Äitiyslomaan aikaa kuusi viikkoa, ja oonkin päättänyt jättää vaatteiden pesut ja vaunujen kasaukset ym sinne.

Vauva kasvaa käyrän mukaan ja liikkuu paljon. Tuntee jo hyvin hänen jalan kädellä vatsan päältä, silloin kun hän vain malttaa olla paikoillaan. Pikkuhiljaa alkaa myös oppimaan hieman vauvan rytmiä ja luonnetta.

Mukavaa kevään alkua ja pääsiäistä kaikille!

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 8 kuukautta sitten Hipsu.