Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Tervetuloa hiiruli79 tänne purkamaan tuntemuksiasi! Omasta kokemuksesta voi sanoa, että tämä ketju keventää omaa mieltä ainakin vähäsen. Tuo inssinjälkeinen pettymys on koettu nyt jo kaksi kertaa – kolmannessa en edes pidä mitään toivetta yllä.

Evita sinullahan alkaa testipäivä lähestyä? Mikä fiilis?

Entä Pipu, onko välikierrolla ovista ja näkynyt? Onko mieli muuten millainen, toiveikas tulevasta?

Hippu sinulla on siis testipäivä myös ihan kohta, huomennako? Tsemppiä piinaviikon viimeisiin tunteihin!

Täällä on siis tänään kolmas inssi tehtynä. Minulla jouduttiin käyttämään pihtejä, koska tämä järjestyksessään kuudes lääkäri ei saanut ohjaimellistakaan katetria menemään muutoin perille. Olin jo ehtinyt iloita, ettei noita pihtejä tarvita enää ikinä sen munanjohtimien aukiolotutkimuksen jälkeen.

No, johtofollikkeli oli 20mm, limis kuulemma hyvä (jäi mittaamatta) ja siittiöitä reilusti yli kuusi miljoonaa. Siimahäntiä oli nyt enemmän kuin viimeksi, mutta follikkeli oli pienempi kuin viimeksi. Testiin se tuttu kahden viikon piina tästä päivästä lähtien.

Ajattelin oikeasti ainakin yrittää ottaa nyt sen asenteen, että tälläkään kerralla ei tärppää ja IVF:ään mennään. Katsotaan, onko se käänteinen psykologia toimivampi kuin optimistisuus =).

Jos ja kun sitten taas kierto alkaa ja testi ei näytä plussaa, minulla alkaa IVF-hoito samantien siitä seuraavasta kierrosta. Minulle on sitä silmälläpitäen jo lähete kohdunkaulan laajennusoperaatioon. Minua ei ole koskaan aiemmin nukutettu ja tuo kuulemma tehdään nukutuksessa. Vastaavaa ongelmaa katetrin kanssa kun ei saisi olla sitten niissä hoidoissa, kun kokonainen munasolu pitää saada sisälle.

Elämme siis jänniä aikoja, todella jännää kevättä.
Me kaikki, te kohtalotoverit ja -toverittaretkin!

Tsemppiä ja voimia ja toivoa teille kaikille <3

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.