Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Pipu
Osallistuja

Surenkorento: Hui, kuulostaa hurjalta tuo kohdunkaulan laajennusoperaatio! Me muut toivotaan, että sun ei tarvitsisi joutua siihen eikä IVF-hoitoon, niin sä voit kokeilla sitä käänteisen psykologian voimaa 🙂

Hippu, sulla on jännät paikat! Tulehan heti raportoimaan, kun on kerrottavaa – toivottavasti positiivisia uutisia! Mä olen kanssa lukenut niistä Lugeista, että on aika ällöä puuhaa niiden kanssa sotkeminen.

Hiiruli, tervetuloa kirjoittelemaan ja tsemppiä piinailuun! Kyselit tuntemuksista inssin jälkeen, niin mulla oli ainakin monta päivää päänsärkyä, outoa mahakipua ja nippailuja. Vuoto alkoi ihan normaalisti :/ eli oliskohan oireet olleet vaan irrotuspiikistä johtuvia, tavallista selkeämmät PMS-oireet tai jotain. Yleensä mulla ei oo ennen menkkoja mitään oireiluja.

Evita, voimia sulle insseihin ja pidetään peukkuja onnistumiselle! Onhan tuo hurjaa, että tietää, että mahdollisuuksien määrä on laskettavissa yhden käden sormilla!

Mä sain just bongattua oviksen, kp 14. Olen myös sortunut poppaskonsteihin, eli nyt on otettu käyttöön maca-jauhe ja Gelee Royalet 😀 Miehenkin laitoin sinkki- ja foolihappokuurille. Ei ole odotukset nyt luomu-/välikierrossa kovin korkealla (eli odotuksia ei ole), mutta yritetään silti kaikkemme!

Hyvää pääsiäistä teille! Toivottavasti monella on mukavia lomapäiviä tiedossa! 😛

edit: Progesteroniarvo verikokeessa viikko inssin/oviksen jälkeen oli hyvä, eli ei vieläkään mitään selvyyttä lapsettomuuden syystä tai hoidettavaa vikaa…plääh.

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 8 kuukautta sitten Pipu.