Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT ivf 2015 Vastaa aiheeseen: ivf 2015

Parisienne
Osallistuja

Haluaisin kirjoittaa jotakin, en saa kirjoitettu mitään. Mieleni tekisi mieli huutaa huutaa niin kovaa että pyörryn. Minkä helvetin takia tämä asia on niin helvetin vaikea. Miksi vartaloni ei voi toimia niinkuin suurimman osan ihmisten normaalisti, miksen voi normaalisti tulla raskaaksi ja tuntea niitä onnen tunteita jota niin monet ihmiset kokevat. Miksi en saa kokea niitä onnen tunteita edes tällaisen helvetillisen hoitorumban jälkeen, MIKSI MIKSI MIKSI.

No näin nyt vaan on ei elämä aina mene niinkuin suunnittelee, no tuohan helpottaa ja PALJON.

Olen lueskellut paljon blogeja aiheeseen liittyen. Usein niillä on onnellinen loppu. Milloin me saamme onnillisen lopun vai tuleeko sellaista?
En jaksa odottaa, en jaksa olla lapseton, en jaksa ajatella lapsettomuutta, lukea blogeja lukea tätä sivustoa, en jaksa oi en jaksa.

Minun piti tulla heti raskaaksi, minun piti jäädä äitiyslomalle jo monta kevättä sitten, minun piti saada kolme lasta…
Nyt en ehkä saa yhtään omaa lasta. Munasolut ovat huonoja, eivät toimi kunnolla, todennäköisyyksien mukaan minun olisi pitänyt jo tulla raskaaksi. Lääkäri väläyttelee lahjamunasoluhoitoja…

Olen niin vihainen niin vihainen, tällä hetkellä voisin juosta maratoonin ihan vain tästä vihasta joka tällä hetkellä kumpuaa jostain tämä on uutta: ei itkua pelkkää raivoa…(kai se itkukin tulee ihan pian)

Pienen hiljaiselon jälkeen ajatuksiani olkaa hyvät.