Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Hippu
Osallistuja

Päivitystä täältäkin… No niin, nega testattuna tänä aamuna 🙁 Ostin vielä tän 3. inssikierron alussa Letrozoleja apteekista hakiessani epähuomiossa ClearBluen kalliita viikkonäyttödigitestejä, joten se oikein sitten tekstin kanssa ilmaisi Inte Gravid Ei Raskaana 🙁 Inhottavaa ruskeaa pikkutuhrua täälläkin eli varsinainen vuoto ei vielä ole alkanut. Taitaa mennä samoin kuin tokan inssin jälkeen eli Luget parilla päivällä viivästyttää varsinaista vuotoa ja tähän alle tulee tätä pikkutuhrua. Tietenkin pkl:lta on sanottu, että jos kunnon vuoto ei ala, niin voi sit tehdä parin päivän päästä uuden testin, ei varmasti tarvitse! Viimeksi kp 1:n määrittäminen tuntui hankalalta, kun siinä oli päivä päivältä lisääntyvää vuotoa ja sit kun se alkoi kunnolla, niin kyllä sitä tavallista enemmän riittikin, liittyy varmasti limiksen määrään…

Vaikka lomasta on välillä pystynyt nauttimaankin ja lepo on ollut tarpeen, niin vitutusta on siinä määrin olossa ollut, että arvelinkin, että nega ja menkat ne on sieltä tulossa. Vähän ärtsy meininki ollut sekä mulla että miehellä eli ensisijaisesti mulla ja sit mies on siihen minun ärtsyilyyn reagoinut. Oon välillä yksin ulkoillut täällä ja hetkittäin oon voinut ajatella, että nämä asiat menevät niin kuin ovat mennäkseen ja niiden kanssa on vain elettävä. Neljättä inssia kohti siis mennään, kunhan se vuoto alkaa kunnolla, niin pääsee laskemaan kp 1:n ja aloittamaan TAAS lääkitykset…

Joo, mullakin on käytössä D-vitamiini ja Magnesium. Sit tokan inssin jälkeen aloitin Femibion 1-valmisteen, jossa on foolihappoa ym. kaikenlaista raskauden suunnitteluvaiheeseen ja 12. viikolle saakka, sen jälkeen sit olisi Femibion 2 valmiste loppuraskauteen, saa nähdä tarvitaanko sellaista koskaan ja kauanko jaksan tätä Femibion 1 käyttää, jos vain negaa tulee, ehkä siirryn pelkkään foolihappoon jossain vaiheessa…

Vähän hurjalle mustakin kuulostaa tuo Surenkorennon kohdunkaulan laajennusoperaatio, mut toivotaan tosiaan, että siitä olisi teille apua!

Voimia ja tsemppiä sekä leppoisia hetkiä pääsiäisen pyhiin teille kaikille! 🙂