Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

Tervehdys kaikille!
Ja tervetuloa uusille!
KYYNEL, kyllä oli surullista luettavaa monta keskenmenoa olet käynyt läpi. 🙁
Joskus sitä miettii että miten senkin kestää kun ensin tulee vihdoin raskaaksi ja sitten meneekin keskes 🙁 elämä on välillä niin epäreilua!
Minulla on ollut myös päänsärkyä aina silloin kun syön letrozolia onneksi ei hirveän paha kuitenkaan. Vaikka yks kerta olikin 1päivän aamusta iltaan melkeinpä.Lievää pahoinvointiakin on ollut. Onneksi ei niitä kuumia aaltoja joita oli kun clomeja söin, noin vuosi sitten. Meillä yritystä takana n.3,5vuotta.
HIPPU ja EVITA ikävää ettei tärpännyt 🙁 mutta tsemppiä seuraavaan kertaan.
Tuli tässä mieleen että miten nuo lääkkeen aloitukset menee että miten ne määrätään kierron pituuden mukaan vai miten? eipä ole tullu kysyttyä lääkärissä tai hoitajalle soittaessa. Ja kun toisilla pistos hoitoja? Liittyy kai siihen mitä kelläkin todettu…
Mulla on testipäivä ens sunnuntai.Mitään tuntemuksia ei ole ollu enään moneen päivään mutta tosiaan oli sillon inssin jälkeen nyt en taas muista miten. Mutta kirjoitin kyllä tällä kierrolla kalenteriin oireita millon ja mitä kun eihän sitä sitten enää oikeen muista, voi jatkossa verrata. Ekalla kerralla tosiaan ei ollut niinkään mitään inssin jälkeen kuin tällä kertaa oli. Muuten olen ottanut ihmeen rennosti tosin onhan tässä ollut kaikkea puuhaakin että aika mennyt hyvin. Saa sit nähdä kui tää loppu menee. Olen vähän tälläinen innostunut puutarhuri että kovasti ajatukset jo niissä suunnitelmissa ja kylvöksiä tehty. Harrastukset auttavat tässäkin asiassa täytyy olla mielekästä puuhaa niin aika kuluu.
Minäkin olen syönyt jo vuosia foolihappoa, monivitamiinia ja viel lisä D-vitamiinia ens vain talvel tota D-vitamiinia mutta nyt muutenkin. Välillä mäkin popsin tota femibion1 ja tuo D kun siinä ei sitä ole. Mies popsii myös monivitaa, D ja foolihappoa. Kun jostain luin että foolihappo jotenki parantaa siittiöitä liikkuvuutta tai jotain…
Niin paljon välillä luin kaikkea että tul jo melkee stressi mitä saa ja mitä ei saa syödä.Joo en enää ja kun ei kaikkea tiedä mihin uskoa mitä netissä lukee. Greippi mehuakin olen kitannut.
Taas tuli pitkähkö sepustus ja nyt nukkumaan!
Aurinkoisia päiviä kaikille ja sitä tärppi onnea! 🙂