Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Kyllä ihmismieli on erikoinen. Olen aidosti osannut olla stressaamatta tästä hoitokierrosta ja onnistumisesta, koska oletan jo lähtökohtaisesti ensi kierron alkavan ja samalla IVF-hoitojenkin.

Mutta viikko inssistä, viikko testiin ja tulihan se pahaolokin. Päätin kuitenkin, että se on vain lääke-pms-oire. Rinnat ovat aristaneet jo neljä päivää..

Voi Evita! Tuntuu jotenkin käsittämättömältä, että sinun paikkakunnallasi 38v ikä on este IVF-hoitoihin, ja jossain toisaalla ei ole. Onko tämä perusteltu resursseilla vai jollain terveydellisellä syyllä? Luulisi, että kun hoitovaste on kuitenkin noin hyvä ja vielä pieni epäilys voisi olla tuosta kovapäisestä munasolusta, että IVF-hoidoille olisi perusteetkin.

Olet hiiruli79 siis kolme päivää minua edellä tässä kierrossa 🙂 Ollaanko teillä odottavaisia ja toiveikkaita? Tsemppiä loppupiinailuun – ei ole enää paljoa jäljellä!

Ei minullekaan selitetty noita lääkitysmääräytymisiä ja jotenkin luulin oman lääkitykseni olevan ainakin minunlaiselleni epämääräisen syyn vuoksi lapsettomuudesta kärsivälle. Minulla Menopur-pistokset alkoivat vasta ensimmäisen hoitokierron ultran (muistaakseni kp11) iltana ja kun niiden tarve tosiaankin selvisi vasta tuossa vaiheessa, pistokset alkoivat kahdessa seuraavassa kierrossa jo aiemmin.

Vaan pitäisköhän minun nyt pakottaa mieheni ottamaan vielä foolihappoa..

Minä pidän ihroistani huolen, söin eilen yhden suklaakeksin 😀

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.