Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

Hei kaikille!
Vielä jännätän oireita ei ole oikeen mihinkään suuntaan.
Alku viikko meni niin rennosti mutta kyllä tänään ja eilenkin on taas ajatukset laukanneet ja pienen pienistäkin tuntemuksista jo miettii kaikkea hyvää ja huonoa.
Mielialat heittelee välillä olen ihan varma ettei tästä tule mitään välillä toiveikas. Jotain lieviä nippailuja ollu ja hiukan huonoa oloa.Mutta niitä nyt ollu muutenkin näillä kierroilla.Ja tänää töissä alaselkää vihlo mut men ohi ja mulla ny voi töistäkin johtua selkävaivoja mutta jotenki sillon ajattelin et joo tässä se nyt oli ja ne alkaa, pelottaa aina tuo vessassa käyminen.
Aina mulla ei edes ole mitään oireita ennen vuodon alkua ja joskus taas on enempikin.
Testin haen huomenna vasta. Ostin kyllä jo varuiks lohtu suklaapatukan jos huomen jo tarvin 😉
Asun pienellä paikkakunnalla ja on alkanut vaivaamaan apteekissa käynti kun ei ne testit ikinä plussaa ole tuonut ja nyt niitä lääkkeitäkin hakenut. Joo vaitiolo velvollisuus heillä on mutta ahdistaa silti hiukan ja saa vilkuilla ettei vaan tuttuja ole siellä.
Käynkin siis hoidoissa isommalla paikkakunnalla, yliopistosairaala. Siellä tuo hoitojen ikäraja 40v. On erikoista että ikärajat heittelee ja tosiaan epäoikeuden mukaista että asuinpaikasta riippuu.
HIPPU, onko sulla siis ultrattu vielä ku inssiin olet mennyt kun oli jo jokukerta ovis tapahtunu? Mua ei ole kummallakaan kerralla ultrattu enää silloin. Laittavat vaan tavaran sisään 🙂 Ne on ollu kyllä niin pika käyntejä että ja matkaan meneekin sitten sitä aikaa…
Niin ja tosiaan mun piti vielä testata ovis sinä aamuna kun pregnyl piti laittaa että jos olis luonnollinen ovis sitten en pistä. Mutta en kyllä siihen uskonut kun ollut aina myöhemmin vasta positiivinen.
PIPU, mullakin hieman ollu väsymystä ja saamattomuutta että asioden tekeminen on kestänyt ei saa aikaiseksi. Että vaikka oli hienoja ilmoja ei vaan saanut itseä sinne ulos kävelylle. Nyt olen taas jo vähän piristynyt viime kuu oli jotenkin vaikeampi. Mielialat tosiaan on menny vuoristorataa näissä hoidoissa ja telkku syöminen lisääntynyt. Sokereita ei kuitenkaan niinkään että karkit olen saanut jätettyä kyllä tosi vähäseen. Joka on ehkä ihme mun kohdallani:)
Vai että vanhempien tukiryhmä, just joo 🙂
Moni kyllä möläyttää mitä sattuu suustansa se on huomattu!
SUDENKORENTO, tsemppiä loppu piinailuun!
Mukavia viikonlopun päiviä kaikille!