Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Surenkorento
Osallistuja

Minulle on määrätty Pregnyl pistettäväksi joka kierrolla 38 tuntia ennen inssiä. En ole kertaakaan vielä ovuloinut inssiin mennessä. Minut ultrataan aina ensin, tsekkaavat tavallaan lähtötilanteen vielä viime hetkellä ja sitten alkaa se taistelu katetrin ja kohdunkaulani kesken. Yhtään ovistestiä en ole tehnyt, yhtään ei ole edes ehdotettu tehtäväksi. Itseasiassa viimeisen inssin kohdalla kysyin, että voisinko ovistestillä seurata lähipäiviä, niin lääkäri jotenkin totesi, että tässä vaiheessa se ei näytä enää mitään järkevää ja ainoa testi oviksen varmistamiseen olisi se verikoe. Minulla kai vain oletetaan ovulaation tapahtuvan hoitoja edeltävän verikokeen ja selkeän johtofollikkelin kasvamisen vuoksi.

Ja kas, enää viisi yötä testiin. Pakko liputtaa tämän asenteen puolesta, se on toiminut 😀

Minä taas en ole vähentänyt liikuntaa, enkä ole pahemmin muuttanut ruokailutapojanikaan, mutta silti vyötärö kasvaa ympärysmittaa. Ehkä hoitostressi tosiaankin tukki aineenvaihdunnan, koska painoni tipahti yli kilon viikossa heti sen jälkeen, kun päätin olla pessimisti.

hiiruli79 yritäpä nautiskella viikonlopusta, vaikka jännät paikat onkin! Ja Pipulle peukut pystyssä luomuhyödyntämisen tuloksiin 🙂

Ja meille kaikille taas kovasti voimia <3

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.