Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

TERVEHDYS!
Juu niin se oli testipäivä ja negaa se näytti 🙁
Enkä millään saanu aikaseks tännekään tultua kirjottaa mitään niin vi….i!!!!
Vaikka ei ensin mukamas uskois et tästä nytkään mitään tulee ja ottaa muka sillee rennosti niin sitten kuitenkin niin toivoo ja pettyy ja itkukshan se taas meni. Eipä kyllä vuotokaan ole alkanu mut en jaksa uskoa että se positiiviseksi muuttuuu enään. Kun nyt alkais sitten se uusi kierto eikä veny liiaksi. Vaikka kai nyt silti irrotuspiikillä jatketaan mut jos kuitenkin tulee se luonnollinen ovis sit väärään aikaan kun nää päivät nyt venyy.
On siis jo 33kierronpäivä! Nää 2 hoito kiertoa ollut ny 29 ja 30pv.
Ei saisi verrata toisten hoitoja mutta kyllä niin ihmetyttää kun ei mulla noin tarkkaan määrätty pistämistä. Sanottiin että aamulla ennen kun lähdet töihin ja inssi siis seuraavana aamupäivänä tulee alle 30tuntia. Kai vaan pitää luottaa että ne lääkärit tietää.
EVITA,Juu kyllähän sitä sanotaan että puutarhan hoito on ilmaista terapiaa.:)
Ja sen terapian tarpeessa tässä kyllä on oltukin taas koko pitkä talvi.
Lauantai olikin mitä mainioin sää pihalla touhata kun taas sunnuntai ei.
Kaipa sitä olisi jo ilman tuota tullut jo hulluksi tässä kaikessa;)
Niin tosiaan mullahan se yksi kierto meni niin että ei se testi saanut huippua näkyviin olikos sitten niin lyhyt. Ja just ku lääkäri oli niin toiveikas sillon siellä ultrassa että optimaalinen tilanne 2kypsymässä, näin sanoi.
Mä mietin tota jos ne meidän siittiöt ei eläkään siellä mun sisässä kauaan mistäs senki sitten tietää. Ilman hoitoja pyrittiin olee siinä puol välin aikaan joka toinen päivä.Joskus tein testiä mutten aina, kun en kerta saanut siihen aina mitään niin turhautti tehdä niitä ja stressas vaan lisää.Ja oli niin vaikea ajottaa se ajankohta koska tekee. Mulla oli joku edullinen liuskatesti sillon eikä aamupissasta saanu tehdä olikohan että klo10-20 välillä. Nyt olen ostanu ihan apteekista kuten on käsketty ja sitä digitestiä ku hymyilee, ei tarvi miettiä viivojen paksuutta. Ne oli niin hankalia sillon.
Niin ja kun ton saa tehdä heti aamulla eli on sitten ollut rakossa sen yli 4t.
Mulla tuli niin kalenterin kanssa sekstailu olokin jo välillä että alko tympii.
Että sitä todellakin tekemällä tehtiin sitä lasta! rentous oli jo kaukana!
Nyt taas menee paremmin.
Välillä manaan itseäni että pitkitin tutkimuksiin menoa kun sitä sanotaan että alle 35vuotiaana olisi parempi.Mutta eihän sille mitään voi nyt tässä ollaan nyt tän ikäsinä ja sillä selvä. Mies mua vieläkin vanhempi.
No mutta jos nyt hakisi sitä terapiaa taas tuolta pihalta 🙂
Jospa sä SUDENKORENTO toisit tänne positiivista ajattelua ja uskoa insseihin kertomalla plussa tuloksesta.
Pidetään kaikki peukkuja!