Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Kyynel
Osallistuja

Surenkorento ja hiiruli pahoittelut negasta molemmille 🙁
Evita ja hippu nyt täydet tsempit teille! Jotenkin se antaisi toivoa itsellekin, kun joku edes täällä onnistuisi IUI:n avulla.

Pipu, mä olen käynyt myös juttelemassa ja hakenut ulkopuolista apua tähän ahdistukseen nyt näiden hoitojen aikana. Talvi oli aika synkkää ja raskasta aikaa. Nyt tuntuu että jo helpottaa kun kevät etenee ja kesä lähestyy. Tämä pakollinen välikierto ei ollut ollenkaan huono juttu. Tässä kierrossa en siis ole käyttänyt Letrozolia ollenkaan. Nyt kuitenkin otin Luget loppukiertoon. Tän viikon alussa onnistuin bongaan oviksen. Oli kyllä niin selkeät oviskivut, että ei voinut erehtyä! Ja sitten vielä testasin sen ja sain varmistuksen. Se olikin nyt kp 14, kun yleensä o+ on jo kp 12. Pitihän ovis tietysti hyödyntää, vaikka minua on alkanut jo niin kovasti tympimään tämä koko homma, että kieltämättä mietin alkuviikosta jaksaako tässä nyt ryhtyä taas yhtään mihinkään. Kun ei se kuitenkaan hyödytä mitään…

Mä oon siis jo omaksunut aika negatiivisen asenteen tämän asian suhteen. En jaksa millään uskoa että meille vauva joskus tulisi. Ja kohta pitäisi tietää, halutaanko me ivf-jonoon vai ei…Huoh.

Luge-annostuksesta: eka lääkäri määräsi mulle luget 3 kertaa päivässä ja minähän kiltisti noudatin ohjetta. Seuraava lääkäri oli sitä mieltä että 3krt/pv on liioittelua. Siitä lähtien on siis tarvinnut käyttää lugea vain kerran päivässä, iltaisin. Että kyllä nuo lääkärit välillä määrää niitä lääkkeitä aika vaihtelevasti.