Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Pipu
Osallistuja

Kiitos tsempeistä ja ymmärryksestä! Niin ihanaa, että on tällaisia palstoja ja täällä mahtavaa, kannustavaa vertaistukea <3

Kyynel, mä olen myös liiankin hyvin omaksunut negatiivisen asenteen, varsinkin luomuyrittämistä kohtaan. Jos ei ole reilussa 2,5 vuodessa tärpännyt, niin miksi nytkään tärppäisi. Mies jo kielsi minua puhumasta ääneen pessimistisiä ajatuksiani onnistumisen suhteen, ja ymmärrän kyllä, että se ei paranna kenenkään fiiliksiä. Millaista keskusteluapua muuten sait, Kyynel, ja mitä kautta?

Mun hoitoyksikössä keskusteluapua piti erikseen pyytää, ei sitä automaattisesti tarjota. Ja ekan ajan taisin saada n. 1,5 kk päähän eli apua on huonosti saatavilla. Ja nyt kun jouduin sen ajan perumaan, niin uusi on vasta kuukauden päästä. Ihan hölmöä, että ”kriisiapua” saa vasta monen viikon odottelun jälkeen. Jos nyt oikeasti iskis sellainen olo, että ei jaksa aamuisin nousta sängystä ylös ja ahdistaisi toden teolla, niin en tiedä, mistä apua saisi nopeasti. :/

Onneksi sain folliultra-ajan aamuksi ennen työpäivää, niin että mun pitäis just ehtiä ajoissa töihin. Sit enää tarvii jännittää, minkälaiseen saumaan inssiajankohta osuu. Veikkaan, että just mun pitkälle työpäivälle keskelle päivää, jolloin vakavasti harkitsen koko päivän ottamista palkattomaksi. En vaan jaksa kehitellä mitään lääkäriselityksiä, kun käyntimääriä aletaan pian ihmetellä.

Mä en oo koskaan käyttänyt noita Lugeja, mut kokemusten perusteella kuulostaa tosi ällöttävältä 😀 Viime hoitokierrossa multa se keltarauhasarvo tsekattiinkin ja se oli hyvä. Onko teille annettu Luget ”varmuuden vuoksi” oman hormonitoiminnan tueksi vai onko teillä ollut alhainen progesteroniarvo?

Mukavaa viikonloppua kaikille, ja leppoisaa oloa! 🙂