Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

Kyynel
Osallistuja

Mulla myös luget on tukihoitona. Ei niissä keltarauhashormoniarvoissa ollut mitään poikkeavaa silloin kun ne hoitojen alussa otettiin. Lääkäri on sanonut,että ei niitä lugeja ole pakko käyttää, mutta ei niistä haittaakaan ole. Hyödystä ei ole varmuutta lääkärin mukaan :/

Pipu, mä oon itse hakenut keskusteluapua kun on siltä tuntunut. Ainakin isoimmissa kunnissa on Seurakunnan perheasiainneuvottelukeskus, josta saa ilmaista apua missä tahansa kriisi-,tms.tilanteissa. Siellä olen käynyt aiemmin keskenmenojen takia ja nyt sitten näiden hoitojen aikaan. Vaikka toiminta on kirkon alaista, niin se ei liity mitenkään uskontoon eikä keskusteluissa puhuta uskontoon liittyvistä asioista. Siellä saa itse päättää mistä haluaa jutella ja aikoja saa varmasti niin paljon kuin tarve on. Siellä tarjotaan apua myös parisuhteen ongelmiin, ja silloin voi pari yhdessä käydä juttelemassa tai molemmat/jompikumpi erikseen.

Kertokaas mulle, miten parhaiten saatte ajatukset pois näistä hoidoista ja ylipäätään kaikesta mikä ahdistaa lapsettomuudessa? Onko teillä ystävä/lähipiirissä saman kokeneita? Mä oon huomannut että kiireinen arki ja työt pitää ajatukset tästä kaikesta aika hyvin loitolla. Nyt keväällä oon hemmotellut itseäni käymällä useasti hieronnassa. Kesäksi on varattuna muutama ulkomaan matka, ne on parasta lomaa kaikesta. Tulis vaan jo kesä pian!!!